چاپ دیجیتال کارت ویزیت سام

مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت

چاپ دیجیتال کارت ویزیت سام

مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت

لایت باکس چیست؟

لایت باکس یکی از قطعات پرکاربرد و پرطرفدار در صنعت تبلیغات و بیلبورد است که به دلیل انواع مختلف آن و همچنین مزایایی مانند قیمت بسیار مناسب آن ، امروزه طرفداران زیادی دارد. از مهمترین انواع پانل های سافت باکس می توان به پنل های سافت باکس بدون شکل ، پانل های سافت باکس آلومینیومی ، پانل های سافت باکس برجسته و پانل های یکپارچه سافت باکس اشاره کرد.


چراغ جعبه یا تابلو جعبه یک قطعه پرکاربرد در صنایع تبلیغات و تابلو سازی است. در این مقاله قصد داریم لایت باکس کامل و انواع مختلف تخته های لایت باکس را معرفی کنیم. بنابراین اگر می خواهید اطلاعات کافی در مورد این قطعه که به طور گسترده در صنایع تبلیغاتی و بیلبورد استفاده می شود به دست آورید ، می توانید این مقاله را تا انتها بخوانید:

معرفی Lightbox


تابلو لایت باکس یا لایت باکس که به آن لایت باکس می گویند ، قطعه ای است که در صنعت تبلیغات و برندسازی بسیار مورد استفاده و محبوبیت زیادی قرار گرفته و استقبال بسیار خوبی از آن شده است و در انواع و اشکال مختلف ارائه و تولید می شود. تبدیل می شود. به طور کلی از تابلوهای lightbox یا همان lightbox ها برای انواع مختلف تبلیغات داخلی و خارجی استفاده می شود.

لایت باکس

معمولاً آلیاژ مورد استفاده برای بدنه لایت باکس آلومینیوم است و رنگ الکترواستاتیک نیز برای تولید انواع جعبه های سبک استفاده می شود. تصاویر چاپ شده بر روی انواع جعبه های نور با اشعه ماوراء بنفش چاپ می شوند. استفاده از چاپ UV در انواع مختلف این جعبه ها به این دلیل است که این نوع چاپ مقاومت و دوام بیشتری نسبت به سایر انواع چاپ نشان داده است و همچنین این مورد کیفیت بهتری برای مشتری دارد. 

به طور کلی ، انواع مختلف تخته های سافت باکس بین 1 تا 13 اینچ ضخامت دارند. همچنین نوع نوری که برای انواع مختلف صفحات سافت باکس استفاده می شود در گذشته از نوع مهتابی یا فلورسنت بوده است. اما از آنجا که این چراغ دارای ضعف های متعددی است و به دلیل پیشرفت های مختلفی که در زمینه طراحی روشنایی به دست آمده است ، امروزه از چراغ SMD برای انواع مختلف این جعبه ها استفاده می شود.

 از جمله دلایلی که جعبه های سبک را در بازارهای تبلیغاتی بسیار محبوب کرده و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است ، مواد مورد استفاده در ساخت این قطعات و همچنین کیفیت نور و جلوه ای که به این قطعات وارد می شود. سر. در حال حاضر ، یکی از بهترین روش های تبلیغات محیطی استفاده از انواع تابلوهای روشن است.

انواع لایت باکس دیواری دو طرفه

در حال حاضر ، با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و همچنین درک اهمیت تبلیغات در برندسازی ، مارک های زیادی وجود دارند که از انواع مختلف تابلوهای تبلیغاتی برای ارائه محصولات خود استفاده می کنند.

تخته جعبه سبک

به عنوان مثال ، یک شرکت لوگوی مورد نظر را که مربوط به شرکت است در یک جعبه نور طراحی و ارائه می دهد و انواع مختلف این جعبه ها را در مکان های مورد نظر خود و همچنین در فروشگاه هایی که می خواهد برای این کار قرار می دهد. در مورد مارک تجاری و تبلیغات برند مورد نظر خود بحث کنید. مصرف کنندگان از انواع مختلف جعبه های سبک به دلیل قیمت مناسب آنها بسیار استقبال می کنند.

مقالات مرتبط 

https://bannerprinting.farsiblog.com/1400/07/10/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88--%D8%A8%DA%A9-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/


http://chapgar.irancnblog.com/Post/20/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84+%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF+%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3+%D9%88+%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C+%D8%A2%D9%86+


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.