چاپ دیجیتال کارت ویزیت سام

مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت

چاپ دیجیتال کارت ویزیت سام

مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت

مقاله چاپ پوستر

چاپ پوستر بزرگ

پوسترهای بزرگ برای استفاده در مکان‌های مختلف مانند نمایشگاه‌های کتاب، مطب پزشکان، آرایشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و ... جهت اطلاع رسانی و معرفی محصولات و خدمات کاربرد دارد. 

با چاپ پوستر بزرگ (چاپ گلاسه، چاپ کتد و چاپ عکس) در عرض‌های بالا با استفاده از دستگاه‌های فضای داخلی و خارجی، می توان از طریق تصویری با افراد گوناگون در همایش‌ها و مجالس مختلف ارتباط برقرار کرده و هدف خود را به آنان ابلاغ نمود. یکی از رایج ترین راه‌هایی که این روزها به منظور بازاریابی بهتر مورد استفاده قرار گرفته است چاپ پوستر بزرگ است. 

چاپ پوستر دیواری

فرم، رنگ و فونت از جمله مواردی است که باید در چاپ پوستر دیواری به آن توجه شود. از آنجایی که برای چاپ پوسترهای دیواری به منظور کارهای تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود نیازی نیست که این سری از کارها در شکل های نامتعارف و بزرگ به چاپ برسد. اگر این کارها زیاد از حد شلوغ و رنگی باشد مفهوم اصلی را بیان نمی‌کند به همین خاطر در چاپ پوستر دیواری باید سعی شود از رنگ کمتر و طرح ساده تر استفاده شود. این امر سبب می شود چاپ پوستر دیواری مفهومی تر و آسان تر موضوع را بیان کند. وظیفه اصلی پوستر عنوان یک خبر است بنابراین باید توجه شود مفهوم در کوتاه ترین زمان ممکن با استاندارد و اصول تبلیغاتی به نمایش گذاشته شود.

  چاپ پوستر تبلیغاتی

چاپ پوستر تبلیغاتی با انواع کاغذهای چاپ دیجیتال، طراحی خلاقانه، متن و عکس تاثیرگذار یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی، بازاریابی و اطلاع رسانی مقرون به صرفه است. پوستر ابزاری است که در سایزهای مختلف و به صورت یک رو و دورو برای معرفی محصول و خدمات خاص و جدید، ارائه اطلاعات، خبر دادن رویداد و وقایع خاص به صورت چسباندن روی دیوار یا نصب روی شاسی و... در محل عبور و مرور افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کرده و هدف را منتقل می‌کند. 


چاپ پوستر ارزان

پوسترها در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی در موضوعات مختلف و طراحی و زیباسازی محیط‌های گوناگون کاربردهای فراوانی دارند. چاپ پوستر نسبت به انواع تبلیغات دیگر هزینه کمتری داشته و ارزانترین نوع تبلیغ است شرکت‌های تازه تاسیس یا شرکت های کوچک می‌توانند با حداقل بودجه مخاطبان زیادی را تحت تاثیر قرار داده و برند، کسب و کار و خدمات و محصولات خود را معرفی نمایند و یا جهت زیباسازی منزل یا محیط کار با هزینه کم از چاپ پوستر ارزان استفاده کنند. برای داشتن پوستری زیبا، با کیفیت و تاثیرگذار طراحی پوستر در کنار چاپ پوستر اهمیت ویژه‌ای دارد.

چاپ پوستر پشت چسبدار

پوسترها به صورت های گوناگون در معرض نمایش قرار داده می‌شوند. نوع دیگری از پوستر چاپ پوستر پشت چسبدار است که پشت آن چسبدار شده و به راحتی بر روی سطوح مختلف قابل نصب است و در معابر عمومی پر رفت و آمد چسبانده می‌شود تا توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید و افراد در حین عبور و مرور آن‌ را مشاهده کنند.

چاپ پوستر فوری

چاپ دیجیتال برای چاپ فوری پوستر در زمان کم با بهترین کیفیت گزینه بسیار مناسبی است. دستگاه‌های ‏دیجیتال می توانند در ‏کم ترین زمان با سرعت و دقت بالا پوستر‌های رنگی، سیاه و سفید به صورت یک رو چاپ کنند.

چاپ پوستر دلخواه

برای چاپ پوستر دلخواه باید توضیحات و عکس‌های ارائه شده در پوستر متناسب با محصول و خدمات باشد و اصل صداقت در آن رعایت شود، در چاپ متون از فونت مناسب برای نوشته ها استفاده شود و همچنین ابعاد پوستر متناسب با فاصله عابران از محل نصب پوستر در نظر گرفته شود، طراحی گرافیکی خلاقانه متناسب با محصول ارائه شده باشد تا بیننده را به خود جلب نماید، چاپ پوستر به درستی با دستگاه‌های باکیفیت انجام گیرد و برای افزایش دوام و مقاومت آن در برابر سایش، نور و باران و ... از روکش سلفون یا لمینت استفاده شود. با رعایت نکات بالا پوستر به صورت دلخواه چاپ خواهد شد.

چاپ پوستر سه بعدی

پوستر سه بعدی در طرح های مختلف نظیر منظره، درخت، پرتره و ... چاپ شده و به عنوان طراحی و دکوراسیون داخلی برای زیباسازی محیط کار یا منزل و اتاق کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد و در قسمتی از دیوار یا سقف چسبانده می‌شود. این پوستر به راحتی قابل نصب و تمیز شدن است.

چاپ پوستر تولد

پوستر تولد در انواع طرح و رنگ مورد علاقه افراد یا هماهنگ با تم تولد برای نصب روی دیوار محل برگزاری جشن تولد چاپ می‌شود. با استفاده از پوستر تولد می توان پشت زمینه عکس‌های یادگاری جشن تولد را به انیمیشن یا طرح مورد علاقه خود تغییر داد و زیبایی آن را چندین برابر کرد.



سه پارامتر اصلی در طراحی چاپ پوستر

1- رنگ :

روانشناسی رنگ ها در طراحی چاپ پوستر دیواری باید رعایت شود. به عنوان مثال استفاده از رنگ های سرد و گرم هر کدام پروسه مخصوص به خود را دارد. رنگ های گرم بهتر است برای تبلیغات در زمینه لباس یا خوراکی مورد استفاده قرار بگیرد زیرا سبب می شود هیجان بیشتری در افراد القاء شود. از سوی دیگر از رنگ های سرد توصیه می‌شود برای کارهایی که نیاز به آرامش روحی روانی دارد استفاده شود. به عنوان مثال معرفی کارهای خدماتی که احساس امنیت بیشتری را با آرامش در افراد ایجاد می‌کند.

2- فرم :

فرم ها نیز همانند رنگ ها دارای اصول و قواعدی مشخص هستند. به عنوان مثال از خطوط سنگین برای کارهای تبلیغاتی شرکت های خودروسازی استفاده می‌شود تا بازخورد مناسب تری داشته باشد و از خطوطی که منحنی بیشتری دارند بر اساس قوانین و اصول طراحی در زمینه عروسک سازی و تبلیغات خوراکی‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

3- فونت :

فونت ها نیز در زمان چاپ پوستر دیواری باید رعایت شود. شما برای چاپ طرح ها باید اصول استاندارد را رعایت کنید به عنوان مثال المان های جغرافیایی با المان هایی که برای چاپ یک تبلیغ کارتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار متفاوت است.

با رعایت این اصول در طراحی چاپ پوستر خود می‌توانید بهترین پوستر را در دید عموم مردم قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.